Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.
Recenzje i opinie
Opis produktu Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i...
Tytuł Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich Autor Artur Modliński Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8142-620-6 Rok wydania 2019 Łódź Wydanie 1 ilość stron 266 Format pdf Spis treści Wstęp 11
Rozdział 1. Istota niezadowolenia i bojkotu konsumenckiego 17 1.1. Zjawisko niezadowolenia konsumenckiego 17 1.2. Mechanizmy i natura niezadowolenia konsumenckiego 23 1.2.1. Uwarunkowania i przyczyny niezadowolenia konsumenckiego 27 1.2.1.1. Ujęcie podmiotowe i przedmiotowe 29 1.2.1.2. Ujęcie procesowe 36 1.2.1.3. Niezadowolenie użytkowe i normatywne 39 1.3. Formy wyrażania niezadowolenia przez konsumentów 42 1.4. Konsekwencje niezadowolenia konsumentów 49 1.5. Zjawisko bojkotu konsumenckiego 42 1.5.1. Definicja i charakterystyka 53 1.5.2. Geneza działań bojkotowych 57 1.6. Podsumowanie 66 Rozdział 2. Uczestnicy, cele i kategorie bojkotów konsumenckich 69 2.1. Uczestnicy bojkotu konsumenckiego 69 2.2. Cele bojkotu konsumenckiego 74 2.3. Kategoryzacje bojkotów konsumenckich 77 2.3.1. Bojkot państwowy i prywatny 78 2.3.2. Bojkot jedno- i wielopodmiotowy 86 2.3.3. Bojkot reorientacyjny i regresyjny 89 2.3.4. Bojkot pokojowy i siłowy 91 2.3.5. Bojkot z wykorzystaniem podmiotów referencyjnych 102 2.3.6. Bojkot w środowisku internetowym i rzeczywistym 108 2.4. Podsumowanie 113 Rozdział 3. Zarządzanie i marketing na rynku kultury a powstawanie niezadowolenia konsumentów 115 3.1. Kultura wysoka i procesy jej urynkawiania 115 3.1.1. Definicja rynku kultury 116 3.1.2. Typy rynku kultury i jego produkty 118 3.2. Instytucje kultury 121 3.2.1. Definicja instytucji kultury 121 3.2.2. Funkcje instytucji kultury 122 3.2.3. Typy instytucji kultury 124 3.3. Klienci i otoczenie rynku kultury 128 3.3.1. Konsument kultury 128 3.3.1.1. Definicja konsumenta kultury 128 3.3.1.2. Typy konsumentów kultury 130 3.3.2. Procesy nabywcze konsumentów kultury 133 3.4. Segmentacja, dobór grupy docelowej i pozycjonowanie na rynku kultury 139 3.5. Interesariusze i konkurencja na rynku kultury 148 3.5.1. Interesariusze na rynku kultury 148 3.5.2. Konkurencja na rynku kultury 151 3.6. Podsumowanie 158
Rozdział 4. Strategie antykryzysowe przedsiębiorstw i instytucji kultury wobec zagrożenia bojkotami 161 4.1. Metodologia badania 165 4.2. Rozwój sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwach i instytucjach kultury 168 4.2.1. Spokój organizacyjny 173 4.2.2. Deeskalacja/Eskalacja 179 4.2.3. Zwalczanie kryzysu i łagodzenie skutków 182 4.2.3.1. Strategie zwalczania i łagodzenia skutków bojkotów konsumenckich w przedsiębiorstwach 182 4.2.3.2. Strategie zwalczania i łagodzenia skutków bojkotów konsumenckich w instytucjach kultury – studia przypadków polskich instytucji teatralnych 185 4.2.3.2.1. Teatr Polski we Wrocławiu 186 4.2.3.2.2. Teatr Polski w Bydgoszczy 191 4.2.3.2.3. Teatr Stary w Krakowie 194 4.2.3.2.4. Teatr Polonia w Warszawie 198 4.2.3.2.5. Teatr Dramatyczny w Warszawie 202 4.2.3.2.6. Teatr Śląski w Katowicach 206 4.2.3.3. Przyczyny bojkotów konsumenckich wobec instytucji kultury i przedsiębiorstw – podobieństwa i różnice 210 4.2.3.4. Przyczyny ofertowe i środowiskowe działań bojkotowych 213 4.2.3.5. Bojkot jako szansa i zagrożenie – kategorie instytucji teatralnych stosujących kontrowersyjną treść i promocję 215 4.2.4. Uczenie się i adaptacja 220 4.3. Podsumowanie 221
W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.
Pierwszy tom megabestsellerowej sagi ZMIERZCH Siedemnastoletnia Isabella Swan przeprowadza się do ponurego miasteczka w deszczowym stanie Washington...
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.