Zdjęcia produktu


The essence and determinants of innovation management in tourism enterpris (Zbigniew Zontek)

(biznes i ekonomia / 2019 / 148 / PWE / Zbigniew Zontek / 9788320823707)
E-booki Zbigniew Zontek
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

33,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 33,16 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu The essence and determinants of innovation management...

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism.

The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment. The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises.

The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed.

These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions (open innovation). Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations.

However, cooperation between individual entities in these sectors is also important. In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market.

Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business.

This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. And all those interested in innovations. We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój postępowych technik informacyjnych, coraz obszerniejsze znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje.

Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na stanowczą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu postępowości przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji i klastrów turystycznych i uwarunkowań podziału ról na rynku.

Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich praktyczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego. W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne.

Na podstawie analizy źródeł wtórnych i przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań potrzebnych do podjęcia poprzez poszczególne podmioty formujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój.

Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych (open innovation). Kreowanie innowacji w turystyce powinno być rezultatem realizacji działań sektora publicznego, jednocześnie na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego, a także sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości oraz centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje.

Z drugiej strony pokaźna jest ponadto współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Zbigniew Zontek
  • ISBN

    9788320823707
  • Autor

    Zbigniew zontek
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    148
  • Rok wydania

    2019
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • The Essence AND Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris (sklep TaniaKsiazka.pl)
    33,16 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 33,16 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla The essence and determinants of innovation management in tourism enterpris. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki