Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i poręcznych podstaw zróżnicowanych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego doświadczenia autorki w projektowaniu oraz wdrażaniu zarówno systemu, jak i koncepcji zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach, z którego wynika między innymi, iż opracowanie koncepcji zarządzania jakością w organizacji jest determinowane przyjętymi zasadami, a przeważnie ich rozumieniem.
Stanowi to o różnicy między koncepcjami zarządzania jakością w organizacjach. Cel uzasadniony jest też potrzebami dydaktycznymi wynikającymi z programu kształcenia studentów na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
Książka jest adresowana zarówno do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowo-dydaktycznych szkół wyższych, jak i praktyków zajmujących się zarządzaniem jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych, usługowych i handlowych, w tym konsultantów.
Szczególnym adresatem jest kadra zarządzająca organizacjami (w tym w sektorze non-profit), w których jest wdrażana albo doskonalona koncepcja zarządzania jakością.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zasady zarządzania jakością, AZ#CBD92D32EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.