Książka składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. Osią tematyczną części teoretycznej jest pojęcie współpracy międzyludzkiej w zespołach. Zostało ono ukazane na tle zagadnienia kultury szkoły jako organizacji uczącej się.
W rozdziale pierwszym omawiam wybrane koncepcje kultury w ujęciu socjologicznym, antropologicznym, pedagogicznym. Charakteryzuję rozmaite aspekty kultury organizacyjnej wraz z wybranymi klasyfikacjami i cechami opisującymi jej wymiary.
Autor pokazuje kształt problematyki współpracy międzyludzkiej w perspektywie kulturowej i społecznej. Rozdział drugi gromadzi analizę pojęcia współpracy zespołowej w odniesieniu do środowiska szkolnego i pracy zawodowej nauczycieli.
Główne wątki analizy dotyczą ukazania współpracy jako zjawiska towarzyszącego codzienności szkolnej. Odnosi się również do kwestii organizacyjno-prawnych funkcjonowania zespołów nauczycielskich w praktyce szkolnej.
demonstruje opis wybranych wyników dotychczasowych badań pedagogicznych w tym obszarze...
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Współpraca i uczenie się nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły, AZ#CAEFCFD9EB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.