Zdjęcia produktu


Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (Michał Kucia)

(biznes i ekonomia / 2019 / 213 / Michał Kucia / 9788378755494)
E-booki Michał Kucia
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

19,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 19,95 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności...

Tytuł zastosowanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Autor Michał Kucia Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-549-4 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 liczba stron 213 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Klient w koncepcjach marketingowych
1. Orientacja na klienta w teorii nauk społecznych 13
2. Ewolucja znaczenia klienta w marketingu 20
3. Nowa definicja klienta w marketingu 26
4. Oczekiwania klienta wobec praktyk marketingowych przedsiębiorstwa 32
Rozdział II
Zaangażowanie klienta – konceptualizacja i operacjonalizacja zagadnienia
1. Istota i źródła koncepcji zaangażowania klienta 40
2. Uwarunkowania i motywy zaangażowania klienta 56
3. Obszary i formy zaangażowania klienta 63
4. Konsekwencje zaangażowania dla klienta i przedsiębiorstwa 70
Rozdział III
Empiryczna identyfikacja zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa
1. Podstawy źródłowe i metodyka badań 76
2. Motywacje klienta do zaangażowania w działalność marketingową przedsiębiorstwa 85
3. Obszary zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 103
4. Formy zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 108
Rozdział IV
Modele zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa
1. Teoretyczno-metodyczne aspekty budowy modeli zaangażowania klienta 117
2. Modele opisowe zaangażowania klienta z zastosowaniem sieci Kohonena 124
3. Modele predykcyjne zaangażowania klienta z zastosowaniem modelu hybrydowego CART-logit 137
4. Użycie modeli zaangażowania klienta w praktyce marketingowej przedsiębiorstwa 149
Zakończenie 155
Aneks 161
Bibliografia 187
Spis rysunków 211
Spis tabel 212

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Michał Kucia
  • ISBN

    9788378755494
  • Autor

    Michał kucia
  • Ilość stron

    213
  • Rok wydania

    2019
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,95 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 19,95 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki