Zdjęcia produktu


Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta, AZ#A6106240EB/DL-ebwm/pdf (Justyna Matysiewicz)

(biznes i ekonomia / 2014 / 258 / Justyna Matysiewicz / 9788378752127)
E-booki Justyna Matysiewicz
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

24,70 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 24,70 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych...

Tytuł Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta Autor Justyna Matysiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-212-7 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 258 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I. Koncepcja usług fachowych – uwarunkowania teoretyczne 12
1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 12
2. Kategoria usług fachowych i ich klasyfikacja 22
3. Definicje kategorii jednostek usług mistrzowskich i ich właściwości 32
3.1. Rodzaje oferowanych usług 38
3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 41
3.3. Pracownicy jednostek usług fachowych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 42
4. Klasyfikacja jednostek usług mistrzowskich 43
5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 47
Rozdział II. Części i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług mistrzowskich – zagadnienia węzłowe 57
1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 57
2. Proces usieciowienia w sferze usług 65
3. Relacje jako komponent sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 80
4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych 87
5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 94
Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług fachowych 105
1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 105
2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 127
2.1. Wartości dla klienta w usługach mistrzowskich 133
2.2. Wartość dla klienta w usługach mistrzowskich o charakterze systemowym 140
3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 143
4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług fachowych 154
Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych 164
1. Organizacja i metodyka badań własnych 164
2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych 168
3. Studium przypadku – dobór przypadków 184
3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 187
3.2. Wyniki analizy danych wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 192
4. Techniki gromadzenia danych 196
5. Techniki analizy informacji 197
6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług mistrzowskich 197
6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 197
6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 199
6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 200
7. Marketing sieciowych jednostek usług mistrzowskich – wyniki badań bezpośrednich 201
7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 201
7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 208
7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 215
8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych 220
Zakończenie 226
Bibliografia 231
Spis rysunków 252
Spis tabel 254
Aneks 256

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Justyna Matysiewicz
  • ISBN

    9788378752127
  • Autor

    Justyna matysiewicz
  • Ilość stron

    258
  • Rok wydania

    2014
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta (sklep TaniaKsiazka.pl)
    24,70 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 24,70 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta, AZ#A6106240EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki