Zdjęcia produktu


Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta (Barbara Kucharska)

(biznes i ekonomia / 2014 / 276 / Barbara Kucharska / 9788378751854)
E-booki Barbara Kucharska
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,65 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,65 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości...

Tytuł Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta Autor Barbara Kucharska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-185-4 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 276 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Innowacje w handlu detalicznym – identyfikacja 13
1. Teoretyczne ujęcia innowacji 13
2. Istota i miejsce innowacji w handlu detalicznym 20
3. Źródła innowacji w handlu detalicznym 27
4. Przedmiot innowacji w handlu detalicznym i ich warianty 43
5. Nowoczesne technologie w innowacjach w handlu detalicznym 55
6. Uwarunkowania rozwoju innowacji w handlu detalicznym 62
Rozdział II
Specyfika wartości dla klienta w handlu detalicznym 78
1. Klient w handlu detalicznym i zmiany w jego zachowaniach 78
2. Wartość dla klienta w ekonomii i marketingu 90
3. Kreowanie wartości dla klienta w handlu detalicznym 99
4. Innowacje i wartość dla klienta w handlu detalicznym – wzajemne zależności 108
Rozdział III
Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jako przedmiot badań 119
1. Zakresy badań nad innowacjami w handlu detalicznym 119
2. Źródła informacji i metody badań empirycznych innowacji w kreowaniu wartości dla klienta w handlu detalicznym 125
3. Metodyka badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych 136
Rozdział IV
Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa detalisty 156
1. Innowacje w działalności przedsiębiorstw handlowych 156
2. Opinie i postawy detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym 172
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie detalistów 178
Rozdział V
Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa klienta 188
1. Zachowania klientów wobec innowacji w handlu detalicznym 188
2. Klienci wobec innowacji i zmian w handlu detalicznym 196
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie klientów 204
Rozdział VI
Innowacje w handlu detalicznym w perspektywie 2017 roku 215
1. Plany progresywne przedsiębiorstw handlowych 215
2. Innowacje w handlu detalicznym – przewidywania ekspertów 220
3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie ekspertów 227
Zakończenie 237
Aneks 247
Bibliografia 249
Spis rysunków 267
Spis tabel 269

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Barbara Kucharska
  • ISBN

    9788378751854
  • Autor

    Barbara kucharska
  • Ilość stron

    276
  • Rok wydania

    2014
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,65 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 25,65 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki