Zdjęcia produktu


Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness (Marcin Komańda)

(biznes i ekonomia / 2019 / 208 / Marcin Komańda / 9788378755197)
E-booki Marcin Komańda
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

19,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 19,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie...

Tytuł zastosowanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness Autor Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-519-7 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 ilość stron 208 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9
Rozdział 1
BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE 17
1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness 17
1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej 19
1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym 28
1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych 35
1.5. Podsumowanie 42
Rozdział 2
MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ 45
2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu 45
2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu 53
2.3. Postać modeli biznesu 64
2.4. Podsumowanie 72
Rozdział 3
FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH 75
3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej 75
3.2. Wyzwania użycia mediów społecznościowych w działalności komercyjnej 85
3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness 95
3.4. Podsumowanie 101
Rozdział 4
OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU 104
4.1. Metodyka badań empirycznych 104
4.2. Charakterystyka respondentów 110
4.3. Wyraźność części modelu biznesu 116
4.4. Podsumowanie 122
Rozdział 5
TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO przez TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 125
5.1. Media społecznościowe używane przez trenerów 125
5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych 132
5.3. Częstotliwość i obszary stosowania mediów społecznościowych a używane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego 141
5.4. Podsumowanie 149
Zakończenie 153
Bibliografia 163
Spis rysunków 183
Spis tabel 185
Aneks 187
Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness" 189
Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness" 190
Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu" 190
Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu" 193
Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe" 194
Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe" 196
Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety 197
Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1 200
Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości 201
Załącznik 10. Wykaz przeciętnych wartości zmiennych w skupieniach respondentów 203
Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka" 203
Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja" 203
Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami" 204
Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami" 204
Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta" 205
Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1 205
Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2 206
Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2 208

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Marcin Komańda
  • ISBN

    9788378755197
  • Autor

    Marcin komańda
  • Ilość stron

    208
  • Rok wydania

    2019
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 19,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki