Zdjęcia produktu


Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej (Marzena Strojek-Filus)

(biznes i ekonomia / 2013 / 209 / Marzena Strojek-Filus / 9788378751106)
E-booki Marzena Strojek-Filus
Dostepność na dzień 05.02.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

4,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 4,75 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji...

Tytuł Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości marki w grupie kapitałowej Autor Marzena Strojek-Filus Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-110-6 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1 liczba stron 209 Format pdf Spis treści Spis skrótów 9
Wstęp 11
1. Uwarunkowania wartości marki 17
1.1. Wartość marki w teorii ekonomii i rachunkowości 17
1.2. Klasyfikacja wartości marki 21
1.3. Ujemna wartość firmy a gospodarka rynkowa 26
1.4. Determinanty początkowej wartości marki 28
1.5. Wartość producenta w sprawozdaniu finansowym 32
2. Wartość producenta jako różnica konsolidacyjna 36
2.1. Specyfika skonsolidowanego sprawozdania finansowego 36
2.2. Determinanty początkowej wartości firmy z konsolidacji sprawozdań finansowych 38
2.3. Koncepcje wartości producenta konsolidacyjnej 44
2.4. Zasady ustalania różnicy konsolidacyjnej według Ustawy o rachunkowości 45
2.5. Zasady ustalania wartości firmy konsolidacyjnej według MSR/MSSF 48
2.5.1. Zasady ustalania wartości marki konsolidacyjnej do 30 czerwca 2009 r. 49
2.5.2. Zasady ustalania wartości producenta konsolidacyjnej od 1 lipca 2009 r. 55
2.6. Metody wyceny udziałów niekontrolujących a wartość firmy 58
2.7. Porównanie zasad ustalania różnicy konsolidacyjnej według Ustawy o rachunkowości i MSR/MSSF 61
3. Rozliczanie wartości firmy z konsolidacji 63
3.1. Zasady rozliczania różnic konsolidacyjnych według polskich regulacji prawnych 63
3.2. Odpisy z tytułu utraty wartości producenta 68
3.3. Znaczenie szacunków w teście na utratę wartości producenta 74
3.4. Porównanie polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości w zakresie rozliczania wartości producenta z konsolidacji 79
3.5. Determinanty rozliczania wartości marki 83
4. Wartość firmy i jej odpisy jako instrumenty polityki bilansowej grupy kapitałowej 89
4.1. Polityka bilansowa grupy kapitałowej 89
4.2. Znaczenie wartości godziwej w ustalaniu i rozliczaniu wartości firmy w świetle polityki bilansowej grupy kapitałowej 92
4.3. Ocena użycia wartości producenta i jej odpisów jako instrumentów kształtowania wyników w świetle opublikowanych badań 98
4.4. Zastosowanie wartości producenta i jej odpisów jako instrumentów polityki bilansowej – wyniki badań ankietowych 102
5. Analiza statystyczna współzależności wartości producenta konsolidacyjnej, jej odpisów i wybranych zmiennych 108
5.1. Szczegółowe hipotezy badawcze 108
5.2. Metody badań 109
5.3. Opis badanych podmiotów gospodarczych 114
5.4. Analiza współzależności wartości producenta i wybranych zmiennych 125
5.4.1. Obecność wartości marki 125
5.4.2. Udział wartości firmy w aktywach spółek 129
5.4.3. Wartość marki a podstawa prawna sporządzania sprawozdań finansowych (UOR/MSR) 132
5.4.4. Wartość firmy a notowanie spółek w publicznym obrocie 136
5.4.5. Wartość firmy a rzeczowe aktywa trwałe 140
5.4.6. Wartość marki a zmiany w zarządzie, wzrost wynagrodzeń i opcje menedżerskie 142
5.5. Analiza współzależności odpisów wartości firmy i wybranych zmiennych 150
5.5.1. Odpisy wartości firmy a indeksy giełdowe i współczynniki makroekonomiczne 151
5.5.2. Współzależność odpisów wartości producenta i wybranych wielkości sprawozdania finansowego 155
5.5.3. Zależności między odpisami wartości firmy i zmianami w zarządzie 157
5.6. Modele współzależności wartości firmy, jej odpisów, a także wybranych zmiennych 159
5.6.1. Modele wartości producenta i wybranych wskaźników makroekonomicznych 160
5.6.2. Modele wartości marki wyjaśnianej przy pomocy wielkości sprawozdawczych 161
5.6.3. Skalowanie wielowymiarowe 163
Podsumowanie 167
Literatura i akty prawne 177
Spis rysunków 189
Spis schematów 191
Spis tabel 192
Załączniki 195

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Marzena Strojek-Filus
  • ISBN

    9788378751106
  • Autor

    Marzena strojek-filus
  • Ilość stron

    209
  • Rok wydania

    2013
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    4,75 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 4,75 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki

  • Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5

    Zobacz w sklepie Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5
    Kronika Akaszy to energetyczne Pole danych Wszechświata, w którym zanurzone jest wszystko co istnieje, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość....
    38,87 zł
  • Literat Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1

    Zobacz w sklepie Literat Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1
    Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo Literat...
    2,85 zł
  • Uzdrowienie miłosierdziem Bożym

    Zobacz w sklepie Uzdrowienie miłosierdziem Bożym
    W konferencji dotykamy Biblijnej wizji Bożego Miłosierdzia, Starego i Nowego Testamentu, ze szczególnym uwzględnieniem Bożego Miłosierdzia w...
    15,11 zł
  • Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej

    Zobacz w sklepie Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej
    Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej w latach 2011–2023 autorstwa Marcina Styszyńskiego to szczegółowa analiza kierunków...
    11,40 zł
  • Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe

    Zobacz w sklepie Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe
    Podręcznik Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego pt. „Siłownie okrętowe”, cz. II, „Instalacje okrętowe”, stanowi część dwutomowego wydawnictwa...
    18,05 zł
  • Literat Zdrowe odżywianie. przepisy antynowotworowe

    Zobacz w sklepie Literat Zdrowe odżywianie. przepisy antynowotworowe
    Poznaj leczniczą moc jedzenia. W tym poradniku wyszukasz ergonomiczne rady, jak zdrowo się odżywiać i uniemożliwiać rakowi, stosując odpowiednią...
    2,18 zł
  • Droga w nieznane

    Zobacz w sklepie Droga w nieznane
    cykl opowiadań „Droga w nieznane" demonstruje w skrócie na przykładzie rodziny autorki jak wyglądały zsyłki Polaków na Syberię w 1936 roku z...
    7,56 zł
  • Origami dla dzieci. samoloty. cuda z papieru

    Zobacz w sklepie Origami dla dzieci. samoloty. cuda z papieru
    Origami to sztuka składania papierowych figurek bez pomocy nożyczek i kleju, będąca wyśmienitą zabawą dla dzieci i dorosłych Dowiedz się, jak...
    6,81 zł
  • Bajki ortograficzne

    Zobacz w sklepie Bajki ortograficzne
    Tytuł Bajki ortograficzne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo Literat ISBN 978-83-8114-727-9 kolekcja Nauka i zabawa Rok wydania 2020...
    1,89 zł
  • Królowa rozproszeń

    Zobacz w sklepie Królowa rozproszeń
    Czy władasz kraina bałaganu i chaosu? Chcesz się poddać i wrzucić dotychczasowy plan dnia do lochu? Jeśli tak, to możesz tytułować się królową...
    44,56 zł
  • Antropologia kulturowa. Część II

    Zobacz w sklepie Antropologia kulturowa. Część II
    Druga część podręcznika Antropologia kulturowa, zatytułowana:”Kultura obyczajowa początku XXI wieku” prezentuje proces zmian i ciągłości w kulturze...
    28,50 zł
  • Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

    Zobacz w sklepie Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły
    Niniejsza publikacja wnosi wyraźny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Demonstruje...
    23,75 zł