W monografii przedstawiono cykl decyzyjny szczególnego rodzaju konsumenta, jakim jest turysta i dokonano identyfikacji czynników oddziaływujących na ten cykl. Te wyniki badań są niezwykle ważne w kontekście wzrastającej roli turystyki w wytwarzaniu nowych miejsc pracy, ożywienia społeczno-gospodarczego i jej udziału w kształtowaniu PKB i obecnej niestabilnej sytuacji politycznej i ekonomicznej na świecie. Sytuacja ta zmieniła sposób zachowania konsumentów na rynku turystycznym, bowiem więcej osób samodzielnie organizuje wyjazdy. Na to zjawisko ma wpływ chęć ograniczenia kosztów podczas wyjazdów wakacyjnych, jak także coraz obszerniejszy brak zaufania do biur podróży. Lecz z drugiej strony rośnie świadomość społeczeństwa na temat zdrowego stylu życia. Klienci nie chcą rezygnować z wyjazdów turystycznych, gdyż są one konieczne dla prawidłowego samopoczucia psychicznego, fizycznego i społecznego. To że modele zachowań turystów opracowane w latach siedemdziesiątych czy osiemdziesiątych XX wieku, nie sprawdzają się w warunkach jakie funkcjonują na rynku turystycznym w XXI wieku. Z tego powodu opracowano nowy autorski model zachowania konsumentów na rynku turystycznym.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Model zachowań konsumentów na rynku turystycznym, AZ#72F1B85FEB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.