Za główny cel pracy przyjęto opracowanie modelu orientacji sieciowej ukierunkowanej na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży usług logistycznych. Książka m.in. Systematyzuje aspekty teoretyczne w zakresie pojęć: sieci międzyorganizacyjne, relacje sieciowe, podejście sieciowe, paradygmat sieciowy. Autor porządkuje również wiedzę teoretyczną dotyczącą branży usług logistycznych. Identyfikuje zjawisko współdziałania w branży usług logistycznych itp. Aspekty empiryczne opracowania to m.in. Identyfikacja poziomu i znaczenia poszczególnych wskaźników składających się na konstrukty orientacji sieciowej; ustalenie znaczenia pozytywnych i negatywnych efektów funkcjonowania przedsiębiorstw branży usług logistycznych w sieciach międzyorganizacyjnych, źródeł przeszkód w zakresie przystępowania przedsiębiorstw logistycznych do sieci i rozwoju międzyorganizacyjnych powiązań oraz mechanizmów wzmacniania relacji.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Orientacja sieciowa przedsiębiorstw branży usług logistycznych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.