Polska droga do szczupłego zarządzania
Lean management, tłumaczone czasem jako "szczupłe zarządzanie", polega na takim prowadzeniu producenta, żeby dostarczać oczekiwane przez klientów produkty czy usługi w najprostszy realny sposób, z zachowaniem szacunku do osób zatrudnionych w firmie. Koncepcja ta wywodzi się z filozofii działania przyjętej pierwotnie m.in. W fabrykach Toyoty i do dziś stała się tematem wielu publikacji. Technologiczna wiedza pomagająca redukować straty w przedsiębiorstwach jest więc przystępna, gorzej z koncepcjami dotyczącymi tego, jak być korzystnym "ułatwiaczem", czyli lean managerem czy trenerem ciągłego doskonalenia.
Jakie komponenty są konieczne, by ludzie chcieli z Tobą pracować i darzyli Cię zaufaniem? Co i jak trzeba robić, aby wydajnie pomagać innym upraszczać siebie i swoje marki? Na jakie nieprzystępne pytania trzeba znać odpowiedzi? Z jakimi obawami się mierzyć? Jak inspirować pracowników, by zobaczyli w usprawnieniach dobrą zabawę? Z tymi problemami na co dzień styka się menedżer, którego zadaniem jest przeprowadzić markę przez ścieżkę usprawnień w duchu lean. Zmagał się z nimi także Andrzej niedługi, który od lat pomaga w tym zakresie polskim przedsiębiorcom. Swoje doświadczenia, spostrzeżenia i rady dla lean managerów zebrał w niniejszej książce. Podzielił ją na dwie części - w pierwszej przybliża trzy mocne projekty, które miał przyjemność prowadzić, w drugiej omawia konieczne osobiste umiejętności, doświadczenia i sposoby myślenia, jakimi musi dysponować wiarygodny "ułatwiacz". Ktoś, z kim ludzie będą chcieli pracować i komu zaufają w niełatwych momentach zmiany.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Skuteczny lider lean. jak usprawniać firmy w polsce i pomagać im więcej zarabiać. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.