Zdjęcia produktu


Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego,106KS (C.H. BECK)

(2018 / 406 / C.H. Beck / Katarzyna Dziewanowska / 9788381286770)
E-booki C.H. BECK
Dostepność na dzień 01.07.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

94,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 94,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa...

"Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu szczególnie ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w najróżniejszych obszarach.

W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt.,,Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" jest rzetelną pracą naukową, równocześnie z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [...].

Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników ciekawych badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie wielkiej próbie w Polsce. Prof. Dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków.

Rzadko się zdarza, by praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca najróżniejsze techniki badawcze była przystępna w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te atrybuty.

Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem klarowności wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat niepowtarzalny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z znacznym zainteresowaniem).

Dr hab.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    C.H. BECK
  • ISBN

    9788381286770
  • Autor

    Katarzyna dziewanowska
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    406
  • Rok wydania

    2018
  • Kod EAN

    10368770
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego (sklep TaniaKsiazka.pl)
    94,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 94,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego,106KS. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki