"Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu szczególnie ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w najróżniejszych obszarach.
W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt.,,Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" jest rzetelną pracą naukową, równocześnie z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [...].
Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników ciekawych badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie wielkiej próbie w Polsce. Prof. Dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków.
Rzadko się zdarza, by praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca najróżniejsze techniki badawcze była przystępna w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te atrybuty.
Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem klarowności wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat niepowtarzalny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z znacznym zainteresowaniem).
Dr hab.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego,106KS. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.