Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako potrzebne, biorąc pod uwagę, iż ten odgrywa zasadniczą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania – obecnego albo potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, bez wątpienia kształtują wizerunek miasta organizatora. Ewolucja tego wizerunku oraz jego ewaluacja stały się główną przesłanką przygotowania niniejszej książki poprzez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
W publikacji przedstawiono opis takich kategorii, jak m.in.: turystyka religijna, turystyka miejska, wydarzenia, wizerunek miasta. Rezultaty badań posiadają walor aplikacyjny dla zarządzających miastem oraz podmiotów branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w zakresie oceny wizerunkowej miasta badanych subpopulacji (mieszkańców i turystów Krakowa). Wielowątkowy dobór treści może stanowić interesujące opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką i marketingiem terytorialnym. Monografia jest wartościowym źródłem danych dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, lecz innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności pokaźnych miast.
ISBN: 9788381285537
Kod paskowy: 9788381285537
Autorzy: Niemczyk Agata, Seweryn Renata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 25291
liczba stron: 180
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.2x23.8
Głębokość (mm): 5
Waga: 0.295
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych,106KS (9119806). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.