Zdjęcia produktu


Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń (C.H. Beck)

(2010 / 124 / C.H. Beck / Marciszewska Barbara / 9788325517243)
E-booki C.H. Beck
Dostepność na dzień 26.12.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

Wpływ doświadczeń i emocji na zarys produktu turystycznego

Książka przedstawia zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, podkreślającym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze nad wyraz niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako widoczne części produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych części rynku (artykułu i podaży, a także popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, ale także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.

Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że:

• własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości;

• doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i powiększają satysfakcję konsumenta;

• im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym pokaźniejsze szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.

Ekonomia doświadczeń jest nową dziedziną badań ekonomicznych, podjętą przez autorów książki „The Expirience Economy” B. Josepha Pine’a II i Jamesa H. Gilmore’a, (...) Autorka wpisuje się z powodzeniem w nowy obszar badań, modelując tym samym nowy kierunek badawczy w naukach o turystyce (w tym najczęściej ekonomice turystyki). Wybrany poprzez Autorkę temat uznać należy za szczególnie interesujący i prekursorski.

Prof. Dr hab. Aleksander Panasiuk Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    C.H. Beck
  • ISBN

    9788325517243
  • Autor

    Marciszewska barbara
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    124
  • Rok wydania

    2010
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki