Gdy mówimy "pamięć w biznesie albo w sprzedaży", przychodzi nam na myśl głównie jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne dane o swoim produkcie, marce, firmie.
W odróżnieniu od innych książek, temat „pamięci” nie jest związany z „uczeniem się” w rozumieniu szkolnym czy akademickim,w pełni dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko drobnym fragmentem dotyczącym „pamięci” i włączonym do większej całości (jak to w głównej mierze bywa), ale stanowi punkt centralny rozważań.
Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.
"MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem zastosowania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży.
Jak skorzystać z możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową producenta, czy zarządzasz pokaźnym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mnemobiznes. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.