Jesteś profesjonalistą sprzedającym na Allegro? proponujesz swój produkt albo usługę za pośrednictwem strony internetowej? Wysyłasz oferty sprzedażowe do swoich klientów? Chcesz poprawić jakość Twoich listów sprzedażowych? Zależy Ci na tym, aby Twoje teksty naprawdę sprzedawały? Jeśli tak to trafiłeś pod korzystny adres. Zajmuję się copywritingiem (pisaniem tekstów sprzedażowych) od ładnych paru lat. Przyglądając się rynkowi, postanowiłem stworzyć artykuł, który będzie w zasięgu ręki niemal każdego. Postanowiłem zrobić coś, co da wiedzę i kompetencję ludziom takim, jak TY. Skoro jesteś tutaj i czytasz ten list sprzedażowy, to znaczy, że choć trochę Cię zainteresowałem. Dlatego pozwól, iż powiem Ci precyzyjnie czym jest poradnik, który stworzyłem. Tytuł książki to "Zjedz Konkurencję". Jeśli działasz na rynku od kilku lat, to bez dwóch zdań często trafiasz na bezpośrednią albo pośrednią konkurencję. Nawet jeśli dopiero chcesz zacząć sprzedawać, to i tak musisz się na to przygotować. Najgorsza możliwa walka, to wojna cenowa. W książce wprost odradzam tego typu działania. Dużo lepiej konkurować jakością obsługi. Jednak, by móc ją zaoferować musisz zachęcić klienta do zakupu. Tutaj właśnie przydaje się dobra prezentacja swojego artykułu albo usługi. Napisałem 10 tekstów sprzedażowych. Prezentują one rozmaitego rodzaju produkty. Każdy z tekstów skrupulatnie przeanalizowałem. Tak, abyś wiedział co i jak działa, i żebyś umiał to użyć w swoim własnym tekście. Zależało mi na tym, by zrobić wszystko profesjonalnie i tak, żebyś jak najwięcej wyniósł dla siebie. Oprócz analizy tekstów postanowiłem zacząć od bardzo ważnej rzeczy, jaką jest nagłówek. To nieraz od sprawności nagłówka zależy produktywność całego tekstu. Z jednej strony stworzyłem rozdział dotyczący tworzenia nagłówków, z drugiej strony przeanalizowałem te nagłówki, które zastosowałem w przykładowych tekstach. Dzięki temu będziesz mógł się genialnie przygotować do tego,również tę część swego tekstu napisać profesjonalnie. Moim celem jest sprawić, iż pisanie tekstów sprzedażowych będzie przychodzić Ci z łatwością. Liczę na to, iż napiszesz listy, które naprawdę zaczną sprzedawać. Dlatego nagłówek tego tekstu brzmi: "Jak Zjeść Konkurencję i Maksymalizować Zyski?". Jestem głęboko przekonany, iż Twój artykuł albo usługa są najwyższej jakości. Wierzę w to, że zapewniasz najkorzystniejszą osiągalną obsługę. Dlatego możliwe, że jedyną rzeczą, której Ci jeszcze brakuje - jest dobra sprzedaż. Wiem, iż podniesiesz swoje umiejętności w tej dziedzinie do szczególnie wysokiego poziomu. Jest to w zasięgu Twojej ręki! Książka jest napisana prostym językiem. Nie miałem zamiaru pisać jej dla super-znawców albo robotów. Moim celem było napisać coś, co zrozumie choćby laik. Podzieliłem ją na trzy rozdziały. Pierwszy z nich to rozdział inicjujący, gdzie opisuję pomiędzy innymi jak stosować profesjonalnie nagłówki. Drugi rozdział, to szczególnie długi,niezwykle bardzo ważny rozdział, w którym analizuję 10 ofert napisanych specjalnie na zapotrzebowania tej książki. Wiem, że wielu z czytelników tego poradnika sprzedaje właśnie na Allegro. Dlatego postanowiłem w prosty sposób opisać: jak sformatować aukcję w języku HTML. Tym zajmuje się właśnie trzeci rozdział. Jeśli przekonałem Cię w pełni do tego, by zainwestować w mój poradnik, to kup go jak najszybciej. Będziesz z niego naprawdę zadowolony. Pozdrawiam! Paweł Kowalski, autor Paweł Kowalski - zajmował się pisaniem tekstów sprzedażowych w firmach szkoleniowych i agencji reklamowej. Jest wielkim fanem wydajności, czyli wykorzystywania rozwiązań, które działają. Posiada wykształcenie ekonomiczne. Książka "Zjedz Konkurencję" jest jego pierwszą publikacją.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pisać skuteczne teksty sprzedażowe - Paweł Kowalski, AZ#B5EF671BEB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.