Zdjęcia produktu


Symbolika stosowana w reklamach - Marta Bluszcz, AZ#6D93B1D3EB/DL-ebwm/pdf (E-bookowo)

(2008 / 110 / E-bookowo / Marta Bluszcz / 9788361184096)
E-booki E-bookowo
Dostepność na dzień 01.07.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

11,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 11,40 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Symbolika stosowana w reklamach - Marta Bluszcz, AZ#6D93B1D3EB/DL-ebwm/pdf

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej występowaniu w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są sprawne, które są najistotniej adekwatne do reklamowanej oraz jak to się dzieje, iż niektóre czekolady smakują lepiej.
Tytuł Symbolika wykorzystywana w reklamach Podtytuł Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych Autor Marta Bluszcz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo e-bookowo ISBN 978-83-61184-09-6 Rok wydania 2008 ilość stron 110 Format pdf Spis treści WSTĘP

I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich efektywność na rynku klienta jednostkowego
3. Instrumenty (komponenty) reklamy i zasady tworzenia wydajnych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej produktywność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika wykorzystywana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie wydajności reklamy w procesie

III. SYMBOLIKA używanA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Sprawność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    E-bookowo
  • ISBN

    9788361184096
  • Autor

    Marta bluszcz
  • Wydawnictwo

    E-bookowo
  • Ilość stron

    110
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Symbolika stosowana w reklamach (sklep TaniaKsiazka.pl)
    11,40 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 11,40 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Symbolika stosowana w reklamach - Marta Bluszcz, AZ#6D93B1D3EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki