Na naszym rynku coraz częściej wymieniamy się produktami i usługami. Pozycja kupujących się umacnia, dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...
Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dedykowana dla osób, które chcą ekspresowo zdobyć konieczne dane z rozmaitych dziedzin zawodowych i zaktualizować albo skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana pozostała formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Wybór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników dynamicznych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę albo zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to idealny materiał na wszelkiego typu kursy wspierające i doszkalające pracowników.
dane techniczne: Autor: Kenzelmann P. Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-29-5 Stron: 132 wymiary (mm): 110x150
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann, 3314. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.