Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
8 produktówPopularne w ostatnim czasie:
-
Przezorność. kto oszczędza w polsce,790KS (3785121)
Zobacz ofertęWYDAWNICTWO UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGOKto właściwie oszczędza w Polsce? Kto jest bardziej przezorny: starsi czy młodsi, zamożniejsi czy ludzie osiągający skromniejsze dochody? Ile...15,00 zł -
Koszty kształcenia wyższego Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoKoszty związane z podejmowaniem studiów to jeden ze słabiej zbadanych aspektów wzrostu zainteresowania edukacją na poziomie wyższym w Polsce....44,10 zł -
Czy polska importuje bezrobocie?,790KS (126684)
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoW książce omówiono zagadnienia związków pomiędzy otwarciem polskiej gospodarki a sytuacją na rynku pracy. Autorka, odwołując się do wybranych...10,00 zł -
Rozwój w warunkach pustynnych: oazy liwa w zjednoczonych emiratach arabskich
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoPublikacja jest podsumowaniem badań rozwoju gospodarczego oaz Liwa, leżących na obszarach pustynnych w emiracie Abu Zabi. W kolejnych rozdziałach...35,00 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Regionalny model równowagi ogólnej term i przykłady jego zastosowania w polsce
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoRegionalne modele równowagi ogólnej (Computable General Equilibrium, CGE) tworzą grupę modeli przeważnie obecnie używanych w kształtowaniu efektów...28,80 zł -
Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w Unii Europejskiej
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoZbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych i społecznych....36,90 zł -
Etnografia globalnego kapitalizmu,790KS (7495574)
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoAutor analizuje społeczne skutki jednej z najmocniej efektownych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w...35,10 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu WarszawskiegoAutorka pokazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej i...39,00 zł