Zdjęcia produktu


Strategia korporacji (Nieoczywiste)

(2021 / 190 / Nieoczywiste / miękka / 9788366402553)
Biznes, ekonomia Nieoczywiste
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

45,79 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 45,79 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Strategia korporacji

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Doskonale łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji i wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych.

Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik odnajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:? jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego;? jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji;? jakie są główne ścieżki wzrostu;? jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych;? jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego nieprzystępnej i wielowymiarowej korporacji.

perfekcyjna pozycja jednocześnie dla przedsiębiorców stojących u progu geograficznej i produktowej ekspansji swych biznesów, jak i dla menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych koncernów, dla których? dzięki tej książce? dużo korporacyjnych decyzji podejmowanych w centrali w Londynie czy Nowym Jorku stanie się mniej kontrowersyjnymi i zaskakująco logicznymi.

najkorzystniejsza książka dotycząca obszaru strategii ostatnich kilku lat. Przemysław Powalacz Prezes Zarządu GEBERIT Sp. Z o.o. Strategia korporacji chyba nie mogła zostać wydana w ulepszonym momencie. Polskie producenta zdają się unikać myślenia o sobie jako o korporacji, rezerwując ten termin dla globalnych graczy.

A równocześnie coraz więcej naszych rodzimych biznesów wyprzedza międzynarodowe marki w konkurencyjnym wyścigu. Trudno zatem o lepszy czas, żeby zacząć stwarzać prawdziwe strategie korporacyjne. Autorzy, opierając się na solidnych przykładach, w czytelny i przekonujący sposób pokazują, jak to zrobić.

Ta książka odczarowuje hasło?korporacja? i dlatego bezapelacyjnie warto ją przeczytać. Dariusz Pietrzak Wiceprezes Enterprise Investors Autorzy okazują się wnikliwymi obserwatorami rzeczywistości gospodarczej.

W sposób ciekawy, na przykładzie polskich przedsiębiorstw, przekazują praktyczną wiedzę o zarządzaniu. Selektywnie dopasowane przykłady biznesowe pozwalają wejść w dyskurs merytoryczny, nakłaniając do wydobywania własnych wniosków.

Dla doświadczonego menedżera lektura tej książki będzie inspiracją do ponownego przemyślenia swej strategii. Polecam wszystkim! Grzegorz Dzik Prezes Zarządu Impel SA

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Nieoczywiste
  • ISBN

    9788366402553
  • Oprawa

    Miękka
  • Wydawnictwo

    Nieoczywiste
  • Ilość stron

    190
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Strategia korporacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    45,79 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 45,79 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Strategia korporacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia