Zdjęcia produktu


Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej (Makowski Michał)

(2020 / 348 / CeDeWu / Michał Makowski / broszurowa / 9788381023672)
Biznes, ekonomia Makowski Michał
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

83,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 83,95 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przeważnie do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych należycieści zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wska­zuje natomiast zakres poręcznego użytkowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania poprzez społeczeństwo, co na skutek czego stanowić ma przyczynek do identyfikacji produktywności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w rezultacie opi­sanie wpływu wydajności użycia treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Au­tor opracowania skupił uwagę m.in. Na:
• istocie cyklu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,
• realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,
• metodach badania sprawności reklamy,
• omówieniu czynników determinujących efektywność aktywności reklamowej,
• szczegółowym scharakteryzowaniu komponentów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,
• ukazaniu wpływu wykorzystywania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak ponadto praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.


... Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, lecz także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność sa­modzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i zastosowania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreśle­nie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niezrównanego w polskiej literaturze)...
prof. Dr hab. Stanisław Kaczmarczyk


... Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji, a także ich wykorzystanie w reklamie telewizyj­nej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, iż intencjonalny wybór treści niewerbalnych powiększa sku­teczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) Według mojej wiedzy jest to naj­bardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym...
dr hab. Joanna Pietrzak, prof. Nadzw.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Makowski Michał
  • ISBN

    9788381023672
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Michał makowski
  • Wydawnictwo

    Cedewu
  • Ilość stron

    348
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    83,95 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 83,95 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia