Jeśli Twoja marka jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć,bezustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe.
Każdy proces, bez względu na branżę i specyfikę, ma w sobie potencjał do doskonalenia. Większość usprawnień, które prowadziłem w firmach, kończyło się pokaźną poprawą wyników i oszczędnościami, dlatego iż dobierałem odpowiednią metodę, zależnie od postawionego celu.
Good Sense Management to podejście, nad którym pracowałem 3 lata. A wcześniej, przez ponad 20 lat, uważnie uczyłem się, jak efektywnie doskonali się procesy. Przemyślałem starannie każdy krok, zanim zdecydowałem, że wystarczą cztery. To podejście pozwala znaleźć metodę optymalną do Twoich potrzeb i oczekiwań. To, co je różni od innych, to możliwość dokładniejszego dobrania istniejących rozwiązań do Twojej organizacji.
Zatem, użyj rozsądku i zastosuj u siebie 4 proste kroki, dzięki którym wzniesiesz swoją firmę na wyższy poziom dojrzałości.
- Określ wartość.
- przejrzyj wszystko, co robisz.
- Tnij święte krowy.
- Pielęgnuj słonie.
Tomasz Król
O autorze
Tomasz Król – doradca biznesowy, twórca koncepcji zarządzania procesami Good Sense Management, założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości.
Wizjoner, twórca, inspirator. Na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami, właścicielami firm i dyrektorami produkcji nad generowaniem oszczędności w ich procesach.
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Aktualnie wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz na Politechnice Warszawskiej.
Tomasz przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń w różnorodnych obszarach procesów produkcyjnych w niemal wszelkich branżach, także usługowych. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej efektywności Produkcji (S.T.E.P.).
Gitarzysta. Sam komponuje muzykę do wszelkich swych projektów – szkoleń, konferencji i podcastów.
Autor bestsellera „Lean Management po polsku", a także książek „Zegar Rozwiązywania Problemów", „Lean. Droga do minimalizmu", „Czy w ogóle Ci potrzeba Lean Management?" i licznych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją.
Tytuł Jak nie lean to co? Autor Tomasz Król Wydawnictwo BookEdit EAN 9788366995796 ISBN 9788366995796 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 192 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak nie lean to co?. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.