"Oto przewodnik po zarządzaniu w XXI wieku
Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i transparentnie, tak wydajnie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, choćby przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej.
Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on albo ona marzy.
Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, fachowego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, wytwarzać zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, żeby podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszelkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, ale także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność.
Oto książka, która demonstruje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian.
O autorze
Ewa Błaszczak - liderka, ekspertka w dziedzinie zarządzania i komunikacji, specjalistka w zakresie innowacji klientocentrycznej, Professional Scrum Master i executive business mentor. Pełni funkcję superwizora coachingu w International Coaching Community, wykłada w ramach programu MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest praktykiem zarządzania - od 20 lat prowadzi własne zespoły i pomaga klientom w zarządzaniu. Rozwija przywództwo oraz wspiera organizacje w projektowaniu i przeprowadzaniu zmian transformacyjnych, w tym we wprowadzaniu kultury zaangażowania, progresywności i zwinności. Lista jej klientów obejmuje takie marki jak Dior, Facebook, Gillette, IKEA, Microsoft, Nestlé, Orlen, Procter & Gamble, PKO Bank Polski, Polkomtel, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, PZU, SAP, Samsung, T-Mobile i sporo innych. Więcej o autorce: www.ewablaszczak.com oraz www.facebook.com/EvaBTV."
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.