Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich dane, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swych klientach SM stanowią mocne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Bardzo jeśli marka albo firma potrafi wydajnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.
By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, potrzebnie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak generować w nich silne firmy. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych oraz szans, jakie występowanie w tych mediach może dać Twojej firmie.
Tytuł Strategia komunikacji w social mediach Autor Norbert Oruba Wydawnictwo One Press EAN 9788328393707 ISBN 9788328393707 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 224 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategia komunikacji w social mediach. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.