Zdjęcia produktu


Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie (Wydawnictwa AGH)

(Wydawnictwa AGH / Maria Nawojczyk Joanna Pyrkosz-Pacyna Lidia Synow / 9788366727687)
Biznes, ekonomia Wydawnictwa AGH
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

23,66 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 23,66 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie

Pojawienie się pandemii COVID-19 było wydarzeniem zaskakującym, ale nie nieprzewidywalnym. Od wielu lat uczeni ostrzegali przed możliwością wystąpienia takiego momentalnie rozprzestrzeniającego się wirusa - nie wiadomo było tylko, kiedy starannie to nastąpi, jakiego typu to będzie wirus i jak będą na niego reagować dotknięte nim społeczeństwa.

Wybuch pandemii zaskoczył więc wszystkich, także sprawujących władzę. Nie było gotowych procedur, trafnych instytucji mogących natychmiast podjąć działania. Można nawet zaryzykować tezę, że rządy stosowały metodę prób i błędów, kierując się jednym nadrzędnym celem - powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa.

Te reakcje z jednej strony przynosiły pozytywne rezultaty, ograniczając liczbę ofiar i chroniąc narodowe systemy opieki zdrowotnej przed zapaścią, ale z drugiej strony wywołały recesję ze wszystkimi niekorzystnymi, towarzyszącymi jej efektami ekonomicznymi i społecznymi.

Podstawą do powstania tej publikacji stała się próba odpowiedzi na pytania: czy pandemia to nietypowy kryzys, a jeśli tak, to jak go badać? Czy to doświadczenie wnosi coś nowego do naszej wiedzy teoretycznej? Czy pomaga w tym spojrzenie na kryzys z zróżnicowanych perspektyw? Książkę podzielono na dwie części: teoretyczną i empiryczną.

W części teoretycznej autorki przedstawiły kategorie analityczne oraz koncepcje, które okazały się najmocniej nośne w badaniach, to jest konceptualizację kryzysu w przedsiębiorczości, poczucie niepewności w sytuacjach kryzysowych i odporność na nie, czyli rezyliencję.

Część empiryczna obejmuje spojrzenie na kryzys ekonomiczny wywołany pandemią przez pryzmat gospodarki globalnej, lecz także z punktu widzenia Polski i samych doświadczających go przedsiębiorców. W ostatnim rozdziale znajduje się opis badania, które autorki przeprowadziły wśród małych i mikroprzedsiębiorców w czasie pierwszego lockdownu, a także po upływie trzech miesięcy, gdy część obostrzeń została zniesiona.

Tytuł Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie Autor Maria Nawojczyk Joanna Pyrkosz-Pacyna Lidia Synow Wydawnictwo Wydawnictwa AGH EAN 9788366727687 ISBN 9788366727687 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 140 Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwa AGH
  • ISBN

    9788366727687
  • Autor

    Maria nawojczyk joanna pyrkosz-pacyna lidia synow
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwa agh
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    23,66 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 23,66 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia