Zdjęcia produktu


Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących (Scott, David Meerman)

(2022 / 504 / MT Biznes / Scott David Meerman / miękka / 9788382310634)
Biznes, ekonomia Scott, David Meerman
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

66,21 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 66,21 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media,...

Książka nowe zasady marketingu i PR

• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek"

• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly"

• przystępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski

• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie

• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, iż w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, video na YouTubie, aplikacjami przenośnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój artykuł albo usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka "świeże zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, żeby zwracać się bezpośrednio do swych odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i kreować jak największe zainteresowanie swym biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do wydajnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców starannie wtedy, kiedy są na to gotowi,

• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty, a także wybierać tematy, które docenią kupujący,

• użyć nienaturalną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skoncentrować się na strategii marketingowej i działaniach PR,

• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

• sprzedać dowolny towar, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez konwencjonalne działania marketingowe i PR-owe.

Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swej firmie status autorytetu w branży i powiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz sporym budżetem.

***

„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści".

Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing

„David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom przełomową perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy".

Tony Robbins

świeże zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest wykonywany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott prezentuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja firma może użyć tę wiedzę, żeby znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku".

Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)

„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott prezentuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi rozszerzeniu widoczności twojej marki i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu".

Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell

„Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR,także tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę".

Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii

***

DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie użycia narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej, a także prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał specyficzny wgląd w strategie wykorzystywane poprzez producenta w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.

Tytuł nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz nienaturalną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Autor David Meerman Scott Tłumacz Aleksandra Samson-Banasik Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310634 ISBN 9788382310634 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 504 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Scott, David Meerman
  • ISBN

    9788382310634
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Scott david meerman
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    504
  • Rok wydania

    2022
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących (sklep TaniaKsiazka.pl)
    66,21 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do k.. (sklep Empik)
    66,99 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 66,21 zł do 66,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia