Książka nowe zasady marketingu i PR
• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek"
• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly"
• przystępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski
• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie
• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, iż w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, video na YouTubie, aplikacjami przenośnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój artykuł albo usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?
Książka "świeże zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, żeby zwracać się bezpośrednio do swych odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i kreować jak największe zainteresowanie swym biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do wydajnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:
• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców starannie wtedy, kiedy są na to gotowi,
• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty, a także wybierać tematy, które docenią kupujący,
• użyć nienaturalną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skoncentrować się na strategii marketingowej i działaniach PR,
• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
• sprzedać dowolny towar, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez konwencjonalne działania marketingowe i PR-owe.
Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swej firmie status autorytetu w branży i powiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz sporym budżetem.
***
„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści".
Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing
„David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom przełomową perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy".
Tony Robbins
„świeże zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest wykonywany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott prezentuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja firma może użyć tę wiedzę, żeby znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku".
Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)
„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott prezentuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi rozszerzeniu widoczności twojej marki i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu".
Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell
„Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR,także tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę".
Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii
***
DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie użycia narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej, a także prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał specyficzny wgląd w strategie wykorzystywane poprzez producenta w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.
Tytuł nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz nienaturalną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Autor David Meerman Scott Tłumacz Aleksandra Samson-Banasik Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310634 ISBN 9788382310634 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 504 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.