Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i wykonywanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są produktywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą atrakcyjne sukcesy.
Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu.
Tylko jak mocno miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować ulepszoną kulturę organizacyjną, powiększyć efektywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności.
W tym bardzo użytecznym, a zarazem ciekawie napisanym poradniku wynajdziesz niemało przykładów atrakcyjnych gier, najnowocześniejszych narzędzi i produktywnych, gotowych do wdrożenia korzystnych praktyk. Przekonaj się, iż można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność.
Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć skuteczność, sprawniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, produktywniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i nowoczesności.
Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie szczęśliwym zespołem. gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.