MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji towaru albo usługi przez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki, właścicielka prężnie działającej marki z tej branży, tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy, w którym sukces zależy od umiejętnego podtrzymywania sieci kontaktów. Ludzi wzajemnie się wspierających, pracujących wspólnie na swoją rzecz, lecz też... Szanujących się nawzajem.
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy generujeła swoją firmę, chciała, żeby wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, lecz chcą się rozwijać i wzmacniać swoją produktywność. Osoby spoza branży znajdą tu dane o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol dużych korporacji na kolejnych polach.
Katarzyna Trawińska — wrocławska bizneswoman, twórczyni i właścicielka marki Prouvé. Od ponad dekady obecna w segmencie beauty. Założona poprzez nią firma proponuje pachnidła z francuskich olejków zapachowych, kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów i środki czystości do domu. Zgodnie z dewizą „biznes to rozwijanie pasji" producent Prouvé jest przystępna na ponad trzydziestu rynkach, ma pięć oddziałów międzynarodowych - i potencjał, żeby na tym nie poprzestać. Prywatnie pozytywna pragmatyczka, mama dwóch dorastających córek, zaangażowana w sprawy pań, ich dobrostanu i rozwoju zawodowego. W swoich działaniach jest oparte na zasadzie „nie oceniam, tylko wspieram".
Tytuł Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami Autor Katarzyna Trawińska Wydawnictwo One Press EAN 9788328388796 ISBN 9788328388796 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty ilość stron 184 Rok wydania 2022 Oprawa Twarda Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Biznes społecznościowy. mlm moimi oczami. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.