Content is the king! korzystnie prowadzony content marketing to podstawa skutecznych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie danych interesujących dla odbiorcy.
Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, iż skoro z ochotą i regularnie korzysta z udostępnianych poprzez markę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty.
Content marketing pozwala ponadto zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze, a także sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować sprawne działania z zakresu marketingu treści$866 Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga albo tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo potężną branżą.
Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet nad wyraz niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą potrzebną do tego, aby na polu marketingu treści działać produktywnie.
Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z stosownych książek. Ta została podzielona na trzy stanowcze części: Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych Część druga przeprowadzi Cię poprzez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego Na koniec nauczysz się generować strukturę produktywnego serwisu takiego, który ludzie będą z ochotą odwiedzać i polecać innym Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Niech cię widzą w sieci! blog lub serwis branżowy od podstaw. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.