Zdjęcia produktu


Marketing doświadczeń. jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą) (Boguszewicz-Kreft Monika)

(2020 / 302 / CeDeWu / Monika Boguszewicz-Kreft / broszurowa / 9788381023665)
Biznes, ekonomia Boguszewicz-Kreft Monika
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

55,11 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 55,11 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing doświadczeń. jak poruszyć zmysły, zaangażować...

Książka Moniki Boguszewicz - Kreft jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak także praktyków zajmujących się na co dzień reklamą

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego wydajność jest nieznaczna, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą produktywność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie wykorzystywany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niedużo do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o szybko zmieniających się wymogich,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i przeróżny,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

w rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie kupujący, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, błyskawicznie zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i niezbędna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje prekursorskie metody zarządcze.

Ukazane w tej - prekursorskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i sporo innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Boguszewicz-Kreft Monika
  • ISBN

    9788381023665
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Monika boguszewicz-kreft
  • Wydawnictwo

    Cedewu
  • Ilość stron

    302
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing doświadczeń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    55,11 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 55,11 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing doświadczeń. jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia