Książka Moniki Boguszewicz - Kreft jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak także praktyków zajmujących się na co dzień reklamą
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego wydajność jest nieznaczna, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą produktywność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie wykorzystywany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niedużo do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o szybko zmieniających się wymogich,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i przeróżny,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.
w rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie kupujący, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, błyskawicznie zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.
To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i niezbędna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje prekursorskie metody zarządcze.
Ukazane w tej - prekursorskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i sporo innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing doświadczeń. jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.