Książka mieści zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości.
dzięki temu otrzyma natychmiastowy „wgląd” we własny styl i wydajność. W drugiej części książki znajdują się wskazówki, jak wyniki te poprawić. Testy obejmują takie zagadnienia, jak: umiejętność komunikowania, czynniki ludzkie, używanie czasu i podejście do zadań.
Z testów zamieszczonych w tej książce korzystało dużo firm znanych na całym świecie, w tym m.in.: Ford Motor Company, Westinghouse, IBM Corporation, John Player & Son, Siemens, General Motors, US Civil Service Commision, International Computers Ltd, Bowater Scott.
28
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Testy dla menedżerów stawiających na efektywność. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.