Dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku wywołują zmianę pragnień klientów nowej generacji, globalizacja rynków zbytu, jak dodatkowo integracja Polski z Unią Europejską. Zmiany te poprzedzone są szybkimi postępami technicznymi, technicznymi świadczą o potrzebie opracowania i modyfikacji kierunków działań, a także strategii rozwoju przedsiębiorstw sektora MŚP.
Jednym z podstawowych warunków funkcjonowania i przetrwania przedsiębiorstw MŚP na globalnym rynku jest umiejętność zarzadzania, kreowania, a także wdrażania innowacji, co jest skutkiem umiejętnego wykorzystania posiadanych informacji jakie informacje przedsiębiorstwo ma zdobytych w ramach działalności badawczo-rozwojowej.
Szeroko rozumiana konkurencyjność sektora MŚP jest w stanie rozwijać się dzięki sile napędowej jaką jest innowacja. Płeć, wiek, niepełnosprawność, rasa, pochodzenie etniczne, wyznanie, przekonania polityczne, wykształcenie, kompetencje zawodowe to tylko wybrane parametry, które różnicują społeczeństwo.
bogactwo jest cechą współczesności, każdej społeczności, grupy, każdej organizacji. Dostrzeżenie tego faktu i akceptacja sprzyja nie tylko udoskonalonemu funkcjonowaniu jednostki i społeczeństwa, służy także szerzeniu samej idei różnorodności jako zjawiska dobrego dla wszelkich obywateli.
W dobie wysokiej konkurencji i globalizowanego rynku pracodawcy coraz częściej rozumieją, iż różnice między ludźmi mają widoczny wpływ na to, jak oni się zachowują, jakie przyjmują postawy, w jaki sposób działają i jak są postrzegani, jednocześnie na gruncie prywatnym, jak jeszcze w miejscu pracy.
Tytuł Zarządzanie innowacją w otoczeniu organizacyjnym Autor praca zbiorowa Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788365929839 ISBN 9788365929839 Kategoria Literatura, Zarządzanie Format 245x175 mm Rok wydania 2019 Oprawa twarda
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie innowacją w otocz. organizacyjnym - Praca zbiorowa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.