Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera mnóstwo nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych.
W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych przez rozwiązywanie problemów, aż po działania potrzebne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu.
Autor opisuje sporo case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie producenta, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy szczególnie skrupulatna, wielowątkowa i pokaźna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Tytuł Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie Autor Dariusz generujedło Wydawnictwo Difin EAN 9788380859555 ISBN 9788380859555 Kategoria Akademicka\Akademicka-fachowa ilość stron 204 Format 16x22.8x1 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.322 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - dariusz tworzydło. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.