Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów i tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era sporych zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych informacji.
Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy również metod i techniki pozyskiwania danych, jak jeszcze nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko świeże możliwości badawcze na licznych przykładach,też sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich stosowania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Tytuł Badania marketingowe. Świeże metody badań... Autor Róża Milic-Czaeniak Wydawnictwo Difin EAN 9788380859142 ISBN 9788380859142 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 226 Format 17,6x25 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Badania marketingowe. nowe metody badań. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.