Zdjęcia produktu


Biblia copywritingu w.2 (Dariusz Puzyrkiewicz)

(2019 / 200 / Helion / Dariusz Puzyrkiewicz / broszurowa / 9788328358874)
Biznes, ekonomia Dariusz Puzyrkiewicz
Dostepność na dzień 25.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

32,99 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 32,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Biblia copywritingu w.2

Na początku było słowo
Rozróżniam trzy \"tryby\" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego poprzez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, równie ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

wytwarzasz treści na strony WWW albo teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad i narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej za każdym razem, gdy będziesz wytwarzać tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować pociągający nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i wydajną ofertę
wyróżnić się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych
O autorze
Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel marki Dynanet i współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej produktywne schematy sprzedaży, narażające firmy na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: "Słowo daję, zyski rosną!". Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, przystępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać sprawne oferty i przygotowywać atrakcyjne mailingi promocyjne. Prowadzi także szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Dariusz Puzyrkiewicz
  • ISBN

    9788328358874
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Dariusz puzyrkiewicz
  • Wydawnictwo

    Helion
  • Ilość stron

    200
  • Rok wydania

    2019
  • Kod EAN

    9788328335905
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Biblia copywritingu (sklep Empik)
    32,99 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 32,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Biblia copywritingu w.2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Biblia copywritingu w.2

    Zobacz w sklepie Biblia copywritingu w.2
    Dariusz Puzyrkiewicz
    Na początku było słowo Rozróżniam trzy \"tryby\" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia -...
    32,99 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia