Zdjęcia produktu


Marketing mobilny (Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa)

(2022 / 172 / Difin / Agnieszka Dejnaka / miękka / 9788380858886)
Biznes, ekonomia Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

45,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 45,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które nad wyraz aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu, a także dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i przenośną.

Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a marki oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu przenośnego.

Tytuł Marketing przenośny Autor Agnieszka Dejnaka Wydawnictwo Difin EAN 9788380858886 ISBN 9788380858886 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 172 Format 17,6x25 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing mobilny (sklep TaniaKsiazka.pl)
    45,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 45,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing mobilny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Marketing mobilny

    Zobacz w sklepie Marketing mobilny
    Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
    Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się aktualnie rozwijają, są efektem zmian struktury internetu, a także...
    45,00 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia