"",Dotychczasowa wiedza Autorki monografii na temat funkcjonowania sektora publicznego, sposobów reali-zacji jego zadań, użycia ku temu nowoczesnych rozwiązań i znaczenia w tym procesie rozprzestrze-niania się wiedzy pozwoliły na sformułowanie niebanalnego zamierzenia badawczego.
Jego aktualność i prak-tyczna przydatność jest wysoka. Pozostaje mieć nadzieję,interesująco sformułowane zamierzenie badawcze - być może w niedalekiej przyszłości - przełoży się na satysfakcję klientów urzędów działających w mitycz-nym paradygmacie organizacji uczącej się.", Z recenzji prof.
dr hab. Aldony Frączkiewicz-Wronki ",W obliczu ciągłego poszukiwania równocześnie poprzez badaczy, jak i praktyków zarządzania źródeł szeroko poj-mowanej efektywności organizacji publicznych omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania oraz w zarządzaniu publicznym, jest bardzo ważna i aktualna, zwłaszcza w wymia-rach teoriopoznawczym, empirycznym i aplikacyjnym.
O ile spotyka się w literaturze odrębne badania nad organizacyjnym uczeniem się organizacji, crowdsourcingiem (wycinkowo), o tyle zaproponowane poprzez Autorkę zintegrowanie tych dwóch koncepcji, zwłaszcza w kontekście poszukiwania znaczenia crowdsour-cingu dla organizacyjnego uczenia się organizacji publicznych, stanowi bez wątpienia o oryginalności pracy i stosownym zidentyfikowaniu istniejącej w naukach o zarządzaniu i jakości luki badawczej.", Z recenzji dr hab.
inż. Katarzyny Piórkowskiej, prof. Nadzw.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.