"Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję demonstrującą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę jednostajnego rozwoju, a także dużo innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.
Publikacja adresowana jest typowo do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe i badania naukowe. Książka jest jeszcze ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
",Tematyka stabilnego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest szczególnie aktualna na ogół ze względu na nieprzemijającą modę na organiczność i naciski społeczne na podmioty, żeby zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR albo PR. Książka umożliwia prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako dopełniające się koncepcje, osadzone w kontekście stabilnego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i popularnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i stabilny rozwój (najmłodsze).",
Prof. Dr hab. Inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach"
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.