Zdjęcia produktu


Jakościowe metody badań marketingowych (Empik.com)

(2018 / 288 / Wydawnictwo Naukowe Pwn / Dominika Maison / miękka / 9788301164249)
Biznes, ekonomia Empik.com
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

65,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 65,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jakościowe metody badań marketingowych

Tytuł Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta Autor Dominika Maison Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16424-9 Rok wydania 2010 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 288 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 Rozdział 1. Miejsce badań wmarketingu – czyli po co nam badania jakościowe 11 Rola badań wpodejmowaniu decyzji marketingowych 11 rodzaje badań marketingowych 14 Jakościowe czy ilościowe – porównanie metod 16 Marketingowe obszary wykorzystania badań jakościowych 23 Wprowadzanie towaru na rynek 23 Badania komunikacji 27 Badania postaw, potrzeb, motywów ibarier 30 Rozdział 2. Ewolucja wrozumieniu konsumenta: od świadomości do nieświadomości 33 klasyczne rozumienie konsumenta: istota racjonalna iświadoma własnych postaw ipotrzeb 33 Zmiana wrozumieniu konsumenta: konsument – istota emocjonalna inieświadoma własnych postaw 37 Psychologiczne dowody na istnienie procesów nieświadomych i samoczynnych 39 Efekt ekspozycji 39 Nieświadome przetwarzanie informacji: bodźce peryferyczne i bodźce podprogowe 41 Emocje pierwotne vs. Emocje wtórne 43 Badania nad postawami: postawy utajone 44 Marketingowe dowody na istnienie procesów nieświadomych i samoczynnych 47 Podsumowanie 52 Rozdział 3. Ewolucja wbadaniach jakościowych: od zbierania informacji do poszukiwania zrozumienia 53 Kierunki zmian wbadaniach jakościowych 53 Czym dysponuje badacz jakościowy – podstawowe metody badań 61 Klasyka badań jakościowych: wywiad grupowy iindywidualny 61 W poszukiwaniu wglądu: mniej, dłużej, inaczej 67 Bliżej doświadczeń – badania etnograficzne 79 W poszukiwaniu nowych rozwiązań – badania poprzez internet 83 Rozdział 4. Najważniejszy pierwszy krok: od pytań marketingowych do pytań badawczych 86 Definicja problemu badawczego 87 Pytania marketingowe apytania badawcze 89 wybór metody badania 93 Ilościowe czy jakościowe? 93 Co, gdzie, kiedy – wybór metody jakościowej 94 Rozdział 5. Najtrudniejszy drugi krok: planowanie schematu badania 100 wybór osób do badania – kryteria selekcyjne 101 Kryteria doboru celowego 104 Kryteria uzupełniające 106 dodatkowe zasady selekcji uczestników 115 Miejsce realizacji badania 121 liczba wywiadów – ostateczny schemat badania 123 Najczęstsze błędy na etapie planowania badania 129 Rozdział 6. Decyzje organizacyjne – proza badań jakościowych 131 Rekrutacja 132 Warunki lokalowe i techniczne 141 Planowanie czasu i kosztów realizacji badania 148 Rozdział 7. Scenariusz wywiadu, czyli czego chcemy się dowiedzieć, a o co możemy zapytać 152 Kto przygotowuje scenariusz? 152 Podstawowe zasady korzystnego scenariusza 154 Struktura wywiadu 160 Wywiad pilotażowy 164 Rozdział 8. Techniki projekcyjne itechniki wspomagające – sposób na wyjście poza deklaracje 166 Co to są techniki projekcyjne 166 Początki stosowania technik projekcyjnych wmarketingu 168 Kiedy można albo należy stosować techniki projekcyjne iwspomagające wbadaniach marketingowych 169 Techniki projekcyjne iwspomagające najczęściej stosowane wbadaniach marketingowych 173 Typy technik projekcyjnych 174 Przykłady technik projekcyjnych 178 Przykłady technik wspomagających 193 Analiza iinterpretacja technik projekcyjnych iwspomagających 198 Rozdział 9. Prowadzenie wywiadu, czyli co każdy moderator wiedzieć powinien 201 Moderator – umiejętności czy powołanie? 201 Kto może być moderatorem? 201 Doświadczenie – droga do sukcesu 203 wybór moderatora do badania 205 właściwości prawidłowego moderatora 208 Umiejętności poznawcze 208 Umiejętności związane zprowadzeniem wywiadu 210 Umiejętności związane zkontaktem zinnymi ludźmi 214 odpowiedni wygląd 215 warianty badań a rodzaje umiejętności 217 Wywiad grupowy 217 Pogłębiony wywiad indywidualny 223 Badanie etnograficzne/badanie w domu respondenta 224 uzupełniające umiejętności niezbędne w badaniach jakościowych 225 Aktywne słuchanie – metoda podtrzymywania kontaktu 225 Komunikacja niewerbalna – narzędzie pracy moderatora 229 Podstawowe typy pytań 232 Język wywiadu 232 Jakie pytanie zadać? 233 Zasady szeregowania pytań 235 Kolejność pytań w zależności od rodzaju pytania 235 Kolejność zagadnień w zależności od miejsca w wywiadzie 237 Najczęstsze błędy moderowania 240 Rozdział 10. Analiza i interpretacja badań jakościowych 243 Podstawowe zasady analizy jakościowej 243 Trudności analizy jakościowej 243 Etapy analizy jakościowej 246 warianty prezentacji wyników z jakościowego badania marketingowego 251 Zasady jakościowej analizy informacji 255 Prowadzenie wywiadów – początek analizy jakościowej 255 Rozumienie znaczenia wypowiedzi 257 Poszukiwanie szerszego kontekstu 258 Pułapka myślenia ilościowego – częstotliwość a znaczenie 259 Raport 260 Ogólne zasady pisania raportu 260 zasadnicze elementy raportu 261 O czym jeszcze należy pamiętać, pisząc raport zbadania jakościowego 263 Bibliografia 267 ZAŁĄCZNIKI 272 ZAŁĄCZNIK 1. Przykład ankiety selekcyjnej dotyczącej badania na temat wyjazdów turystycznych 273 ZAŁĄCZNIK 2. Przykład scenariusza wywiadu grupowego natemat wyjazdów turystycznych 275 ZAŁĄCZNIK 3. Przykład tabeli porządkującej dane z transkrypcji ze zogniskowanych wywiadów grupowych 277 ZAŁĄCZNIK 4. Przykłady graficznej prezentacji wyników badania jakościowego 282 Indeks nazwisk 286 O Autorce 288

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Empik.com
  • ISBN

    9788301164249
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Dominika maison
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    288
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta (sklep TaniaKsiazka.pl)
    65,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta (sklep TaniaKsiazka.pl)
    68,99 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 65,55 zł do 68,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jakościowe metody badań marketingowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Empik.com Ekonometria

    Zobacz w sklepie Empik.com Ekonometria
    Empik.com
    Książka jest jedynym na polskim rynku podręcznikiem, który w przystępny sposób: przedstawia program GRETL, jego instalację oraz sposób i możliwości...
    61,99 zł
  • Empik.com Ostatnie lata euro

    Zobacz w sklepie Empik.com Ostatnie lata euro
    Empik.com
    Bruno Bandulet od samego początku bardzo ostro krytykował wprowadzenie euro. Już na początku lat 90. Ostrzegał przed destruktywnymi skutkami...
    27,81 zł
  • Społeczna gospodarka rynkowa Empik.com

    Zobacz w sklepie Społeczna gospodarka rynkowa Empik.com
    Empik.com
    zarówno w Konstytucji RP (art. 20), jak i w projekcie Konstytucji dla Europy (art. I-3) zapisano, iż podstawą ustroju gospodarczego jest społeczna...
    52,97 zł
  • Kreatywność w reklamie

    Zobacz w sklepie Kreatywność w reklamie
    Empik.com
    Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się...
    69,00 zł
  • Rachunkowość grup kapitałowych Empik.com

    Zobacz w sklepie Rachunkowość grup kapitałowych Empik.com
    Empik.com
    progresywny podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych standardów Rachunkowości! Książka...
    78,99 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Empik.com
    Dlaczego tak sporo transakcji, które wspaniale wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, niejednokrotnie...
    29,95 zł
  • Tajniki bankowości. podręcznik akademicki,098KS (6360289)

    Zobacz w sklepie Tajniki bankowości. podręcznik akademicki,098KS (6360289)
    Empik.com
    Tajniki bankowościMurray N. RothbardWydawnictwo: Fijorr Publishingliczba stron: 324 Współczesna prasa finansowa rozpisuje się na temat danych...
    37,34 zł
  • Ekonomia po polsku

    Zobacz w sklepie Ekonomia po polsku
    Empik.com
    Podręcznik "Ekonomia po polsku" to publikacja tłumacząca podstawy ekonomii, to przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć zjawiska ekonomiczne....
    18,91 zł
  • Empik.com Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków

    Zobacz w sklepie Empik.com Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków
    Empik.com
    Do książki została dołączona płyta CD z najnowszą wersją programu finansowo-księgowego dla znikomych i przeciętnych przedsiębiorstw - Rewizor...
    44,65 zł
  • Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego przez banki komercyjne Empik.com

    Zobacz w sklepie Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego przez banki komercyjne Empik.com
    Empik.com
    Książka „Modele i kryteria optymalizacji kredytowania budownictwa mieszkaniowego poprzez banki komercyjne" adresowana jest do bankowców, doradców...
    49,29 zł
  • Empik.com Pkwiu ze stawkami vat na 2011 rok

    Zobacz w sklepie Empik.com Pkwiu ze stawkami vat na 2011 rok
    Empik.com
    Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług (PKWiU) wprowadzona rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 października 2008 r. (Dz.U. Nr 207, poz. 1293...
    105,00 zł
  • Finansowe determinanty wzrostu w gospodarce globalnej

    Zobacz w sklepie Finansowe determinanty wzrostu w gospodarce globalnej
    Empik.com
    Współczesna gospodarka światowa znajduje się w szczególnej fazie rozwoju. Z jednej strony, pojawiają się oznaki wychodzenia z jednego z najgłębszych...
    27,50 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł