GRYWALIZACJA. Jak użyć mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, iż Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, iż do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, iż takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier posiadają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. In. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię użycia mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli marki badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, przez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po wykorzystania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, aby zechcieli w nią grać! Tytuł Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier.. Autor Paweł Tkaczyk Wydawnictwo OnePress / Helion EAN 9788328916470 ISBN 9788328916470 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 160 Format 208x140 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Grywalizacja. jak zastosować mechanizmy gier. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.