Książka,,Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów sporych imprez sportowych" jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu w trakcie dużych imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz zwykle użytkowanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu równocześnie polsko-, jak i anglojęzycznej i przedstawiły rozmaite podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu. Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketów. Publikacja polecana jest w szczególności studentom rożnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli także skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia niebanalnego wydarzenia i praktycy świadczący usługi marketingu sportowego. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Praktyki ambush marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.