Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może stwarzać zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?Na te i niemało innych pytań wynajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy równocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, ładnych pomysłów i niemało argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Ukazuje, jak model organizacji i fałszywe przekonania marketerów wpływają na skuteczność marketingu. Oferuje więc w książce potężną kurację. Sądzę, iż nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając równocześnie sporo progresywnych rozwiązań. Świetna lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.
Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana
Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi, a także największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, progresywnego zarządzania i rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, postępowego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.
Tytuł Jak zbudować sprawny dział marketingu Autor Piotr Golczyk Wydawnictwo Novae Res EAN 9788381472173 ISBN 9788381472173 Kategoria Poradniki\Motywacyjne liczba stron 160 Format 12.5x19.5x1 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.174 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak zbudować efektywny dział marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.