Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu komercjalizacji technice i innowacji w odniesieniu do jednego z najprężniej rozwijających się sektorów na świecie, jakim jest biotechnologia medyczna. Autor pokazuje specyfikę rynku badań biotechnologicznych, rozwoju leków biologicznych oraz tworzenia bioprzedsiębiorczości w Polsce.
W publikacji Czytelnik znajdzie wąską i specjalistyczną wiedzę dotyczącą tworzenia start-upów biotechnologicznych, pozyskiwania środków na rozwój projektów badawczych oraz wyboru strategii i modeli komercjalizacji osiągnięć naukowych z zakresu biotechnologii medycznej, biofarmacji, diagnostyki genetycznej i biomedycyny.
Czytelnik dowie się ponadto m. In.: na czym polega specyfika bioprzedsiębiorczości, jak wygląda krajowy sektor biotechnologiczny, jak można szacować budżet rozwoju leku biologicznego, jakie są słuszne źródła finansowania bioinnowacji, na czym polega strategia zarządzania własnością intelektualną w biotechnologii, jak sprawniej komercjalizować osiągnięcia biotechnologiczne, jaką rolę w biosektorze odgrywa tzw.
Big Pharma, czy w Polsce doświadczamy boomu biotechnologicznego, jak wygląda wielowariantowy model komercjalizacji biotechnologii medycznej. Książka skierowana jest równocześnie do studentów i pracowników naukowych uczelni, jak także przedsiębiorców, inwestorów, analityków biznesowych i kierowników projektów oraz wszystkich zainteresowanych technologicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju biobiznesu w Polsce.
Tytuł Od bionauki do biobiznesu w.2 Autor Artur K. Studziński Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028417 ISBN 9788381028417 Kategoria Literatura, Biznes liczba stron 366 Format 235x165 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Od bionauki do biobiznesu w.2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.