Zdjęcia produktu


Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4 (Cedewu)

(9788381028394)
Biznes, ekonomia Cedewu
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

47,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 47,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych.

aktualnie w sercu produktywnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, jednocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.

Niniejsza książka posiada opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej starannie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), świeże Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Govenment).

W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników i brytyjskiego systemu Best Value.

ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z użyciem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być {pomocn|przydatn)e menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.

Tytuł Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4 Autorzy Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewsk Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028394 ISBN 9788381028394 Kategoria Literatura, Zarządzanie Liczba stron 190 Format 235x165 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    47,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 47,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia