Informowanie niefinansowe zajmuje ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien sposób skondensowany obraz działalności przedsiębiorstwa, poprzez holistyczne podejście do opisu prowadzonego poprzez przedsiębiorstwo biznesu i jego wpływu na otoczenie bliższe i dalsze. Książka przedstawia wyniki badań nad ujawnieniami modelu biznesu poprzez spółki czterech branż (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja), notowane na GPW w Warszawie. W publikacji zaprezentowano m.in.: podstawowe cechy sprawozdawczości korporacyjnej, z uwzględnieniem holistycznego podejścia do postrzegania przedsiębiorstwa i systemu informacji ekonomicznej prezentowanego zwykle w raporcie zintegrowanym, szczegółową charakterystykę koncepcji modelu biznesu, jego klasyfikacje, determinanty zmian i części, charakterystykę wartości przedsiębiorstwa i zarządzania wartością przedsiębiorstwa, w tym podsumowano metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa, sprawozdawczość i ocenę modelu biznesu na bazie określonego składu czterech części - kapitały, działania biznesowe, efekty wyjściowe, rezultaty.
Tytuł Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu... Autorzy Beata Dratwińska-Kania, Aleksandra Ferens, Aleksa Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027915 ISBN 9788381027915 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 230 Format 235x230 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.