Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i wykonywanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, iż szczęśliwsi ludzie pracują ochoczoj, szczęśliwsze zespoły są wydajniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy.
Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania aniżeli kilkanaście lat temu.
Tylko jak potężnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, żeby zbudować udoskonaloną kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do nowoczesności.
W tym nad wyraz poręcznym, a zarazem ciekawie napisanym poradniku znajdziesz dużo przykładów niebanalnych gier, najnowocześniejszych narzędzi i sprawnych, gotowych do wdrożenia prawidłowych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, udoskonalać wydajność pracy i pobudzać innowacyjność.
Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, iż możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, aby pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć sprawność, efektywniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, sprawniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności.
Zespół jest zbyt ważny, żeby pozostawić go menedżerom! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie szczęśliwym zespołem. gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.