Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej.
W monografii omówiono postępowe metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa, a także nowe technologie.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się motywem kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, najnowocześniejszych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi stanowczą wartość dla praktyków.
Tytuł Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Autor Magdalena Kowalska Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320825657 ISBN 9788320825657 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 340 Format 240x179 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.