Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących zróżnicowane techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają,oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... Taki przepis nie istnieje.
Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i trudne, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — jeszcze emocjonalne.
Ta niezwykła książka została napisana poprzez założyciela i szefa pewnej producenta. Jest brutalnie szczera w opisie skomplikowanych i szczególnie trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom zróżnicowanego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze.
A przy tym problemy, choćby te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać.
Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa marki. Z tej książki dowiesz się: jak walczyć o przetrwanie producenta; jak zwalniać i degradować pracowników — jeszcze tych, których bardzo się lubi i szanuje; jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki; jak pielęgnować w zespole właściwego typu ambicję; jak pielęgnować w sobie najlepsze właściwości lidera; co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua; jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym; kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.