mocno stań na obu handlowych nogach! Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: wytworna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które niejednokrotnie pozostają ze sobą w sprzeczności.
Trzeba być równocześnie nieprzeciętnym analitykiem - potrafiącym pracować z danymi, tablicami, ilośćmi - i empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych często słów, mimiki, mowy ciała.
Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki posiadają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą - zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.
Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak jednocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym nieprzystępnym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem.
W swej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że sprawna sprzedaż bez manipulacji jest osiągalna - od pierwszego tzw.
zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zawód: handlowiec. skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.